به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

hard-drive

 

بعضی اوقات می خواهیم برای محکم کاری اطلاعات مهم و ضروری را روی یک هارد دیگر هم ذخیره کنیم یا این که از اطلاعاتی که روی یک هارد دیگر است خوشمان می آید و می خواهیم آن ها را داشته باشیم ولی با CD یا DVD و یا فلش و چیزهای دیگر به خاطر حجم محدودی که دارد نمی شود .

به همین علت مجبوریم هارد به هارد کنیم. اگر می خواهید این کار را به درستی انجام دهید باید خیلی حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید.

بقیه در ادامه


ادامه مطلب
درباره : آموزش و ترفند , ترفندهای سخت افزار ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3

برچسب ها : آموزش انتقال اطلاعات هارد به هارد , آموزش انتقال هارد به هارد , انتقال اطلاعات هارد به هارد , انتقال هارد به هارد , راه ساده برای هارد به هارد , راه سریع برای هارد به هارد , روش های هارد به هارد , متصل کردن دو هارد به هم , منتقل کردن اطلاعات هارد به هارد , نکاتی بای هارد به هارد کردن , نکاتی برای هارد به هارد , هارد , هارد به هارد , همه چیز درمورد هارد به هارد کردن , وصل کردن هارد به هارد , وصل کردن هارد به هم , وصل کردن هارد ها , چگونه اطلاعات را هارد به هارد کنیم , چگونه هارد به هارد کنیم ,
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1392 زمان : 0:54 | نویسنده : admin | نظرات (0)
""

ممکن است شما هم گاهی مشغول کار با کامپیوتر بوده اید که ناگهان برق میرود و کار شما نیمه کاره میماند ، حتی ممکن است بر روی یک پروژه بزرگ کار میکردید و اطلاعات را ذخیره نکرده بودید اما با این اتفاق تمامی زحمات شما از دست می رود. پس باید چاره ای بیاندیشید ، قصد داریم به شما ترفندی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون خریداری دستگاه خاصی کاری کنید که با رفتن برق دستگاه شما خاموش نشود!


ادامه مطلب
درباره : ترفندهای سخت افزار ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 10

برچسب ها : ترفندهای کامپیوتر , ترفند , معرفی نرم افزار , ویندوز سون , ویندوز , ترفندهای سخت افزار ,
تاریخ : جمعه 04 بهمن 1392 زمان : 18:13 | نویسنده : admin | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی