به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ  بی قــرار با صدای امین حبیبی (همایون)

(این آهنگ با نام نمیتونم هم مشهور هست)

اگه گوش نکردین حتما دانلود کنید

درخواستی کاربران

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و خاطره انگیز بی قــرار با صدای امین حبیبی (همایون)

 

 

دانلود / Download

 

تکست آهنگ

 

اونکه یه وقتی تنها کسم بود
تنها پناه دل بی کسم بود
تنهام گذاشت و رفت از کنارم
از درد دوریش من بیقرارم

خیال میکردم پیشم میمونه
ترانه عشق واسم میخونه
خیال می کردم یه همزبونه
نمیدونستم نامهربونه

با اینکه رفته اما هنوزم
از داغ عشقش دارم میسوزم
فکر و خیالش همش باهامه
هرجا که میرم جلو چشامه جلو چشامه
دلم میخواد تا دووم بیارم
رو درد دوریش مرحم بزارم
اما نمیشه راهی ندارم
نمیتونم من طاقت بیارم
نمیتونم من طاقت بیارم
اونکه یه وقتی تنها کسم بود
تنها پناه دل بی کسم بود
تنهام گذاشت و رفت از کنارم
از درد دوریش من بیقرارم


 کد آهنگ برای وبلاگ


درباره : ابزارهای وبلاگ نویسی , کد آهنگ برای وبلاگ , موزیک , آهنگ فارسی , آهنگ قدیمی , کد آهنگ برای وبلاگ , تکست آهنگ , آهنگ های به یاد ماندنی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 144


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : متن آهنگ , آهنگ نمیتونم با صدای امین حبیبی (همایون) , اونی که یه وقتی تنها کسم بود , دانلود آهنگ بیقرار از امین حبیبی , بیقرار امین حبیبی , بهترین آهنگ امین حبیبی , آهنگ های امین حبیبی , امین حبیبی , تکست آهنگ امین حبیبی , amin habibi , bigharar , bigarar , اونی که یه وقتی امین حبیبی , کد آهنگ بی قرار برای وبلاگ ,
تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1392 زمان : 12:03 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش