به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

 

به پای من رامین بی باک

درخواستی کاربران

حتما دانلود کنید آهنگ خوبیه

 

 

 آهنگ غمگین به پای من از رامین بی باک

 

آهنگ غمگین به پای من از رامین بی باک

 

هرکی اومد تو زندگیم ، می بردمش تا آسمون /

امروز می شد رفیق راه ، فردا واسم بلای جون /

 نمی شه قلب عاشقو ، ب دست هرکسی سپرد /

نمی دونم کم می آورد ، یا چوب سادگیشو خورد /

هرچی که ب سرم اومد ، تقسیر هیچکسی نبود /

هرچی که بود پای خودم ، تو قصه هام کسی نبود /

هیچکسی عاشقم نشد ، هیچکی سراغم نیومد /

جواب کار خودمه ، هرچی بلا سرم اومد /

/ لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا /

تقسیر هیچکسی نبود ، هرچی که بود به پای من /

فقط تو بعد از نیا ، میون لحظه های من /

رفاقتت مال خودت ، منت نذار رو سر من /

این قصه ها تموم شده ، دیگه نیا دورو ورم /

هرچی که ب سرم اومد ، تقسیر هیچکسی نبود /

هرچی که بود پای خودم ، تو قصه هام کسی نبود /

هیچکسی عاشقم نشد ، هیچکی سراغم نیومد /

جواب کار خودمه ، هرچی بلا سرم اومد /

/ لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا /

 

دانلود آهنگ

 

 

درباره : موزیک , آهنگ های به یاد ماندنی ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 11


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : آهنگ غمگین , غمگین , به پای من رامین بی باک , دانلود آهنگ به پای من , آکورد آهنگ به پای من , دانلود آکورد آهنگ به پای من رامی , رامین , به , پای , من , آهنگ , متن به پای من ,
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1393 زمان : 21:02 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .