به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده حس عاشقی

ترانه : امیرعلی بهادری ، آهنگ : عماد طالب زاده و امیرعلی بهادری

تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : پیام هوشمند

Download New Music Emad Taleb Zadeh Sense of Love

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی :

نه خوشحالم نه ناراحت می خندم و غمگینم

هر جا که چشم می ندازم بازم اونو می بینم

نمی دونم چرا اینجور درگیرم با خودم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

می میرم از غمش می میره آسمون

می ریزه سقف این خونه بدون اون

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

 


 

درباره : موزیک , آهنگ فارسی , تکست آهنگ ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 20


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : Download New Music Emad Taleb Zadeh Sense of Love , آهنگ جدید عماد طالب زاده , آهنگ حس عاشقی عماد طالب زاده , اهنگ های عماد طالب زاده , دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده , دانلود آهنگ حس عاشقی عماد طالب زاده , عماد طالب زاده , new music , music , موزیک جدید , موزیک , موزیک جدید فارسی , آهنگ فارسی , آهنگ فارسی جدید , آهنگ جدید , farsi music , new music farsi , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی ,
تاریخ : دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 زمان : 21:47 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش