به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود Multi Password Recovery v1.2.9 - نرم افزار بازیابی کلمه عبور نرم افزارهای مختلفامروزه در دنیای مجازی وب یكی از مهمترین بخش اطلاعاتی یك شخص حفاظت از پسورد های مختلف می باشد. به طور مثال شاید شما به وب سایتهایی برخورد كرده باشید كه برای استفاده از آن می بایستی در آن عضو شده و سپس فایل مورد نظر خود را دریافت نمایید. هر چه تعداد این وب سایتهای زیاد تر باشد شما قادر به حفظ كردن همه پسورد ها و یوزرنیم ها به سادگی نمی باشید. در صورتی كه به صورت حرفه ای با دنیای وب كار كرده باشید روزانه باید پسورد و یوزر نیم های زیادی را به خاطر خود بسپارید و این كار بسیار سخت و دشواری میباشد.

شاید به این فكر كنید كه ما زیاد با دنیای وب سر و كار نداریم ولی این را باید مد نظر داشته باشید شما پسوردهای زیادی را در محیط كاربری رایانه خود روزانه با آن سر و كار دارید. مثل رمز عبور ویندوز، اكانت وصل شدن به اینترنت، استفاده از مسنجر های مختلف و... حال اگر شما رمز عبور یكی از موارد گفته شده را فراموش كنید نیاز به نرم افزار حرفه ای برای بازیابی كلمه عبور آن را دارید. ما امروز قصد داریم نرم افزار قدرتمند Multi Password Recovery را به شما معرفی نماییم.این نرم افزار قدرتمند قادر به بازیابی كلمه عبور فراموش شده شما در ویندوز و نرم افزار های گوناگون میباشد. این نرم افزار قدرتمند قادر به بازیابی كلمه عبور شما از 110 نرم افزار معروف می باشد. مانند کلاینت های اف تی پی و ایمیل، سرویسهای پیام رسان فوری، مرورگرها و غیره را بازیابی نمایید. همچنینی این نرم افزار این توانایی را دارد که پسوردهای های ذخیره شده را پاک نموده، پسوردهای مخفی شد توسط نشان ستاره را نمایش بدهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Multi Password Recovery:
- قابلیت نمایش پسوردهای مخفی و پسوردهایی كه با ستاره نشان داده میشود
- پشتیبانی و بازیابی پسورد از 110 نرم افزار مختلف و معروف
- بازیابی اتوماتیک تمام پسوردها و امكان تست پسوردهای ذخیره شده
- بازیابی كلمه عبورهای ذخیره شده و حذف شده
- قابلیت تست كلمه های عبور توسط نرم افزار برای امنیت بیشتر
- قابلیت اضافه كردن پلاگین های شخصی به برنامه
- بازیابی كلمه عبور نرم افزارهای محافظت شده
- کپی فایل های مدیر امنیتی SAM
- ساخت رمز عبور جدید توسط برنامه برای امنیت بیشتر
- قابلیت پشتیبان گیری از كلمه های عبور و گزارش آن در یك فایل
- پشتیبانی از زبانهای مختلف در برنامه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم - 1.5 مگابایت

 

درباره : نرم افزار , نرم افزار کاربردی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : دانلود Multi Password Recovery - نرم افزار بازیابی کلمه عبور نرم افزارهای مختلف , دانلود Multi Password Recovery , دانلود , Password Recovery , Recovery , Password , نرم افزار , بازیابی کلمه عبور , بازیابی کلمه عبور نرم افزارهای مختلف , کلمه , عبور , نرم افزارهای مختلف , password , بازیابی پسورد ,
تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 زمان : 13:59 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش