به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی (طاها) به نام چشمهای ناز

Download new music of Mehdi Asadi called Beautifull eyes

Asad iok دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی (طاها) به نام چشمهای ناز

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ مهدی اسدی (طاها) به نام چشمای ناز
————————————————————————

-
چشماتو روم نبند چشمای نازت رو
-
هرگز ازم نگیر آغوش بازت رو
-
چشماتو روم نبند بی طاقتم نکن
-
این قلب عاشق رو درگیر غم نکن
-
حالا که شد دلم تو عشق تو اسیر
-
این حس خوب رو از دنیای من نگیر
-
دستامو ول نکن پا رو دلم نزار
-
حالا که عاشقم واسم تو کم نزار
-
تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم
-
بی تو نمیگذره هرگز دقایقم
-
دنیای من تویی من غرق انتظار
-
واسه دلم تویی یه عشق موندگار
-
تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم
-
بی تو نمیگذره هرگز دقایقم
-
دنیای من تویی من غرق انتظار
-
واسه دلم تویی یه عشق موندگار
-
از دلهره نگو تنهاترم نکن
-
حالا که روشنم خاکسترم نکن
-
احساس قلبم رو از تو چشام بخون
-
این خواهش منه تو قلب من بمون
-
تو قلب من بمون
-
تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم
-
بی تو نمیگذره هرگز دقایقم
-
دنیای من تویی من غرق انتظار
-
واسه دلم تویی یه عشق موندگار
-
تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم
-
بی تو نمیگذره هرگز دقایقم
-
دنیای من تویی من غرق انتظار
-
واسه دلم تویی یه عشق موندگار

 

 

 

درباره : موزیک , آهنگ فارسی ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 12


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : Download new music of Mehdi Asadi called Beautifull eyes , آهنگ , آهنگ جدید , آهنگ جدید مهدی اسدی به نام چشمهای ناز , اهنگ , دانلود آهنگ هاي مهدی اسدی , دانلود آهنگ چشمای ناز , دانلود آهنگ چشمای ناز از مهدی اسدی , دانلود آهنگ چشمای ناز طاها , دانلود آهنگ چشمای ناز مهدی اسدی , دانلود آهنگ چشمای ناز مهدی اسدی (طاها) , دانلود آهنگ چشمای ناز مهدی اسدی با لینک مستقیم , دانلود آهنگ چشمهای ناز از مهدی اسدی , دانلود جدید طاها به نام چشمهای ناز , دانلود جدیدترین آهنگ ها , متن آهنگ جديد مهدی اسدی , متن آهنگ مهدی اسدی به نام چشمای ناز , متن آهنگ چشمای ناز مهدی اسدی , مهدی اسدی , مهدی اسدی چشمهای ناز ,
تاریخ : سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 زمان : 14:27 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش