به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

 

Ali Molaei Divoone Sho دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام دیوونه شو

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی مولایی به نام دیوونه شو

ترانه ، تنظیم ، میکس و مستر : علی مولایی

 

متن آهنگ جدید علی مولایی به نام دیوونه شو :

خوشحالم از این که تو رو دارم

کنار تو تموم شب و بیدارم

مجذوب فریب خنده هاتم

همیشه مات آسمونه نگاتم

چشمای مست تو داره می درخشه

عطر عجیب تو توی فضا پخشه

اونی که مجنون لیلی بازیته منم

- من میشی گرمی گیره تنم

آره من دیونم ، دیونه تو

تو هم این لحظه رو با من دیونه شو

تپش تند قلب منو گوش کن

دقیقه های تلخت و فراموش کن

آره من دیونم ، دیونه تو

تو هم این لحظه رو با من دیونه شو

تپش تند قلب منو گوش کن

دقیقه های تلخت و فراموش کن

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام دیوونه شو

♫♫♫♫♫♫

خوشحالم از این که تو رو دارم

آره من دیونم ، دیونه تو

تو هم این لحظه رو با من دیونه شو

تپش تند قلب منو گوش کن

دقیقه های تلخت و فراموش کن

آره من دیوونم ، دیونه تو

تو هم این لحظه رو با من دیونه شو

تپش تند قلب منو گوش کن

دقیقه های تلخت و فراموش کن

دیوونه شو

MP3 – 320

 Ali Molaei – Divoone Sho

MP3 – 128

 Ali Molaei – Divoone Sho

 

بقیه آهنگ ها

 

درباره : موزیک , آهنگ فارسی ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 12


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ دیوونه شو , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ علی مولایی , متن آهنگ دیوونه شو علی مولایی , علی مولایی , آهنگهای علی مولایی , خواننده علی مولایی , دیوونه شو ,
تاریخ : دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 زمان : 15:49 | نویسنده : admin | نظرات (1)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش