به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

 

من نمی توانم بهت ثابت کنم دوستت دارم ، زمان این کار را خواهد کرد . . .

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس
دوستت دارم تا آخرین نفس . . .

 

 

 

 

 

 

زیباترین غروب : غروب عاشقان
زیباترین سنگ : دل یار
زیباترین مایع : اشک
زیباترین ناله : آه
زیباترین دف : قلب تو
زیباترین کلام : دوستت دارم . . .

 

 

 

 

 

 

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم . . .

 

 

 

 

 

 

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت .
دوستت خواهم داشت . . .
هیچ میدانی چیست ؟
لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .

 

 

 

 

 

 

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم ؛ این تعارف نیست ! زندگی ِ من است !

 

 

 

 

 

 

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن ! و به توان ابدیت !
دوستت دارم . . .

 

 

 

 

 

 

برای بدست آوردنت نمی جنگم !
به تکّدی قلبت هم نمی آیم !
دوستت دارم ، فارغ از داشتنت . . .

 

 

 

 

 

تو می دانی که حتما ، دوستت دارم
نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم
سند هرگز نخوردستی دل من
بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

 

 

 

 

 

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم . . .

 

 

 

 

بی بهانه که دوستت دارم
ناشیانه که دوستت دارم
من که لمست نکرده ام ،اما
می زنم حدس بعد یک کاما
بوسه های تو خاصیت دارد
دل برایت اهمیت دارد

 

 

درباره : اس ام اس , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 9


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : اس ام اس دوستت دارم , اس ام اس دوست داشتن , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس , دوستت دارم , عشقم , عاشقتم , عاشقم , عشق , love , لاو ,
تاریخ : جمعه 26 اردیبهشت 1393 زمان : 2:48 | نویسنده : admin | نظرات (1)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش