به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محمد یاوری بنام پس بیا

( تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک )

MohammadYavari دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام پس بیا

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۶۰

Mohammad Yavari – Pas Bia

——————————

متن آهنگ محمد یاوری بنام پس بیا

پس بیا مال من باشو / دست بکش از تو دستاشو

بمون کنار من…

دلگیرم از تقدیرو از روزای مبهم / حالم پیش تو بد میشه از اینهمه ماتم

کوه هم اگه به جای من بود اب میشد / چهار زانو می زدو دیگه پا نمیشد

پس بیا مال من باشو / دست بکش از تو دستاشو

بمون کنار من / که غیر از تو هیچکسو ندارم

پس بیا مال من باشو / دست بکش از تو دستاشو

بمون کنار من …

 

 

 بقیه آهنگ ها

 

 

درباره : موزیک , آهنگ فارسی ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : Mohammad Yavari - Pas Bia , آهنگ جدید محمد یاوری بنام پس بیا , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام پس بیا , دانلود آهنگ پس بیا از محمد یاوری , دانلود اهنگ محمد یاوری , دانلود موزیک جدید , دانلود موزیک جدید محمد یاوری به نام پس بیا , متن آهنگ جدید محمد یاوری به نام پس بیا , متن آهنگ پس بیا از محمد یاوری , محمد یاوری بنام پس بیا , پس بیا از محمد یاوری ,
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 زمان : 23:39 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش