به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ جدید تو و فاصله از محسن چاوشی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

تو و فاصله با هم یکی شدید 
من و پاهام به رسیدن ناامید
کاش میشد میرسیدم تا بدونم
تو و فاصله به هم چیا میگید

آهنگ تو و فاصله از محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تو و فاصله با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن و ترانه آهنگ تو و فاصله – محسن چاوشی

به پای چوبی من تبر زده نگاه تو
من نمیتونم برم اما تو هی میگی برو
آخه من کجا برم هرجا برم بازم تویی
پیش پای لنگ من یکه و تنها میدویی
تو و فاصله با هم یکی شدید
من و پاهام به رسیدن ناامید
کاش میشد میرسیدم تا بدونم
تو و فاصله به هم چیا میگید
من به تو نمیرسم ای همه خوبی من
تو نه دور میشی نه نزدیک به پای چوبی من
به پای چوبی من تبر زده نگاه تو
من نمیتونم برم اما تو هی میگی برو
به صدای من کمی گوش بده
دل به این خسته خاموش بده
ببین از چی میخونم برای تو
ای همه هستی من فدای تو

Mohsen Chavoshi – To Va Fasele

دانلود آهنگ های محسن چاوشی

نظرتون در مورد آهنگ محسن چاوشی – تو و فاصله چیه ؟

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

تاریخ : یکشنبه 25 آذر 1397 زمان : 15:55 | نویسنده : admin | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش