به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ قدیمی و خاطره انگیز کوروش یغمایی به نام گل یخ همراه با متن آهنگ


yaghmayi دانلود آهنگ قدیمی کوروش یغمایی به نام گل یخ

 

دانلود آهنگ قدیمی و خاطره انگیز

Kurosh e Yaghmaye-Gole yakh

 

متن آهنگ  قدیمی کوروش یغمایی به نام گل یخ

غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده

شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دو تا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهیهای دو چشمت مثل غمهای منه
وقتی باز از موژهام پایین میاد بارون میشه
سیل غم آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد میبره
دو تا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دستای من پر زد و رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم
ای شکوفه توی این زمونه کرده
چی بخونم جوونیم رفت و صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم جوونه کرده

 

 

درباره : موزیک , آهنگ قدیمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 11


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : آهنگ قدیمی , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود آهنگ های قدیمی , دانلود آهنگ های قدیمی کورش یغمایی , دانلود آهنگ کورش یغمایی , دانلود اهنگ کوروش یغمایی به نام گل یخ , غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده , کوروش یغمایی به نام گل یخ ,
تاریخ : شنبه 03 اسفند 1392 زمان : 17:23 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش