به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید مشایخ به نام حال من با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا : مهرشاد مولائی / ملودی : ساناز کریمی / تنظیم : معین حبیبی )
  میکس و مستر : مسعود مفیدی / گیتار : فیروز ویسانلو / گیتار باس : بابک مالکی فر

http://up.intb.ir/up/intb/Pictures/Omid-Mashayekh---Hale-Man.jpg

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Omid Mashayekh – Hale Man

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Omid Mashayekh – Hale Man


درباره : موزیک , آهنگ فارسی ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : Omid Mashayekh , Omid Mashayekh - Hale Man , آهنگ جدید حال من با صدای امید مشایخ , آهنگ حال من از امید مشایخ , امید مشایخ به نام حال من , حال من با صدای امید مشایخ , دانلود آهنگ امید مشایخ به نام حال من , دانلود آهنگ جدید امید مشایخ به نام حال من , دانلود فول آلبوم با لینک مستقیم , دانلود موزیک جدید ,
تاریخ : چهارشنبه 07 اسفند 1392 زمان : 0:18 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش