به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

دیدار آخر با صدای امیر پیشه ور

درخواستی کاربران

دیدار آخر با صدای امیر پیشه ور

 

دانلود آهنگ

 

متن آهنگ

تو که نمي خواي ، با من بموني ، با من بخوني تو که نمي خواي ، اينجا بموني اما مي توني ، اين دم آخر براي رفتن ، از پيش چشمات ي کاري کن تا ، با من نمونه ، ياد اون نگات ديدار آخر ، با من بدي کن ، دست خودم نيست من نمي تونم ، از تو و چشمان ، راه گذر نيست ديدار آخر ، دوباره بشکن همون دلي رو ، که خيلي وقته نداره اينجا ، جز تو کسي رو ، جز تو کسي رو ديدار آخر ، نگذار دوباره ، ب پات بيوفتم تو چاره اي کن ، از اينجا برم ، يادت نيوفتم تو که نمي خواي ، با من بموني ، با من بخوني تو که نمي خواي ، اينجا بموني اما ميتوني ، اين دم آخر براي رفتن ، از پيش چشمات ، ي کاري کن تا با من نمونه ، ياد اون نگات ، ياد اون نگات...

 

کد آهنگ برای وبلاگ

 

درباره : ابزارهای وبلاگ نویسی , کد آهنگ برای وبلاگ , موزیک , کد آهنگ برای وبلاگ , آهنگ غمگین ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 24


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : دانلود آهنگ دیدار آخر با صدای امیر پیشه ور , متن آهنگ دیدار آخر با صدای امیر پیشه ور , تکست دیدار آخر با صدای امیر پیشه ور , دیدار آخر , امیر پیشه ور , دانلود آهنگ غمگین , آهنگ غمگین , موزیک غمگین , کد دیدار آخر با صدای امیر پیشه ور برای وبلاگ ,
تاریخ : چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 زمان : 20:37 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش