به سانی موزیک | دانلود آهنگ جدید خوش آمدید.

آخرین ارسال های انجمن

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ

 

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


دوباره آمده ای

اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی

زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !

اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد

و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !

پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


 

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ

از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !

آن روز درد شکستن را خواهی فهمید

روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ

SMS Significant

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ


بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !


درباره : اس ام اس تیکه دار ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 28


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب ها : اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی , اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده , اس ام اس تیکه دار بعضیا ,
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1392 زمان : 4:50 | نویسنده : admin | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش